Laatste stop

25 april 2018 - Long Hải, Vietnam

Vandaag vertrekken we naar onze (helaas) laatste bestemming van deze vakantie. We hebben gekozen voor een verblijf in een (nu nog) slaperig kuststadje op 2,5 uur rijden van het vliegveld van Ho Chi Minh. Onze vlucht is pas om 17:15, dus we hebben nog wat tijd te doden overdag.

We doen lekker rustig aan met ontbijt en daarna gaan Hein en de meiden nog even lekker zwemmen terwijl Lisette de kamer weer op orde brengt en zorgt dat alles weer in de tassen past. Best fijn weer om zo rustig aan te kunnen doen.

Om 13:00 moeten we echt onze kamer uit en zetten we de tassen beneden in de lobby. We eten nog wat in een restaurantje wat verderop in de straat en dan vertrekken we naar het vliegveld.

We vliegen vandaag met Quatar airways... jee wat een fijne vliegtuigmaatschappij in verhouding met de lokale prijsvechters. Het was een uurtje genieten met een drankje en speelgoed voor de kinderen erbij.

Aangekomen in Ho Chi Minh verloopt alles soepel. We bestellen een auto met chauffeur en terwijl we wachten tot die aan komt rijden haalt Hein even wat te eten voor onderweg. Na de patatjes vallen de meiden 1 voor 1 in slaap.

We treffen bij aankomst in ons hotel een nette kamer, die onwijs heet is, omdat men niet even van tevoren de airco aangezet heeft. Snel de airco op standje vriezen en de meiden naar bed, dan de rest van de check-in geregeld.

Morgen maar eens kijken of dit resort is wat het beloofd te zijn.

Maar nu eerst... lights out...